Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.-Confucius

Tuesday, January 25, 2011

Pushing my ego away.

*Please be noted that the sequence doesn't indicate how much i miss you guys. Its all the same to me. Love & Miss you guys .

-Brothers and Sisters-
Anyway, family first la kan. haha. Aku rndu gle adik beradik aku . By the way, jangan salah sangka, ni kat sini aku adik laki paling kecik, ada dua jek adik aku kat sini. haha.Nak buat camne, diorg yang pendek.:P haha . Sayang abang aku sorg lagi x de, klau die ada dh cmplete dah 8 orang. erm x pela, Raya China ni harap2 boleh jmp diorg la ek . :D

-Where it All Started & Ended 5p2-
Klau aku x masuk klas ni , xtaula apa jd. Best gle kot. wlaupun aku jadi mangsa keadaan, (dituduh buat ank teacher menangis) tapi tetap seronok. haha. Sorry la klau , bukan kalau, sorry aku sakitkan hati korg wktu kte satu kelas. Mulut aku x beli insurans lagi. Klau ada yng terasa tu mintak maafla yek. X sengaja. Ego terlalu tinggi nak mintk maaf elok2. But im trully sorry. :) .Anyway, 5p2 ni macam2 boleh jdi. Orang2 di dalamnya pelik2. yang x btul pun ada gak. Sbb tu aku ske diorg, sbb diorg pelik :) . Miss this class so much la.

-Linda (speaker) & Nadya (bibik) -
Dimulakan dengan wirawati negara kita Linda. haha. budak yang cakap x pernh nk slow ble ngan aku. Tp jgn lpas ni korg panggil die speaker, naya aku nnt. Macam2 hal la ngan die ni bju pun kena rembat ngan cleaner haha tp last2 jd kawan baek gak and smpai skrg die hutang aku Rm10 x bayar2 haha. woi nnt aku tuntut . Nadya Fareena, bibik ku. Walaupun die kata aku tukang kebun, aku masih mampu utk hire die jd bibik. rndu nyanyi lagu ngan di , die kata pitching aku lari, tp bukan salah aku... lagu tu susah. haha. Ble la nk duk kat bawah kipas tu lagi kan..

-Penolong yang setia. :P (Bella)-
Nabilah Huda, pks skuad M. Budak yang slalu nangis klau jmpe aku. haha. Pks ni best sbb macam secret ktorg share. Tp cepat tacing klau aku bahan. haha. kitorg slalu disalah sangka oleh junior2. (woi Jr. kitorg dua xd papela . satu skuad jek. bnykla korg nk edit2 gmbr ni .) Banyak nk cte pasal die tp banyak yg x dbnarkan soo.tu jela haha. Harap berbahagia di Seberang sana .:)


-KBS 6-
KBS 6 whch consist of yang kuat tido, kuat mengalah, kuat marah. haha. Syafa walaupun senyap tp klau die perhatikan org, nampak aje semua benda. Terkejut gak aku die dapat tau apa aku rasa ble aku pandang ''orang tu''. Nasib baik dh hbs skola. haha. Fyna plak dah mcam2 drama aku lalui ngan die. Maklumlah, duk sebelah2 , tp mereka kawan yang baik n seronok gak ble dikenang kembali :D . Klau Syafa geng ngan Fyna mmng maut ar aku . haha.


-Syafa, Nura, Meia (belut.haha), Aisya (apple)-
Inila budak2 yg slalu buat aku tertarik dengan gosip2 terkini. haha. Maklumlah, duduk dekat2, diorg cakap satu benda jer, msti TERdengar. Kadang2 gosip skali, walaupun aku laki . Tapi nk wat cmne kan, cmnila jdnye klau laki masuk kelas perdagangan. haha. Lagipun dalam barisan aku , aku sorg jek laki. rndu gak r nk bergosip ngan diorg haha.

-TAR-ians-
Kami dipanggil TAR-ians, bukan kerana ktorg reti menari, yg reti pun Wafa and Haziq jek. Gempak mat diorg wat .haha. Oh, not to forget, Jazli pu
n ada bakat terpendam shuffle die mengejutkan semuorg haha.Dorm ni rasanya dorm paling best sbb ntahla, function kot. Tak Ada Rahsia= TAR. haha. Dorm yang bagaikan rumah bagi aku, dh mcam adik2 beradik jek. Adik beradik yang slalu wat kecoh ble perjumpaan MPP . haha .But hell, it was fun. haha. Ble la nk wat maslah lagi ngan diorg. haha. (Dalam gambar ni x cukup sorang iaitu Iezham (am) .

-Budak2 Dorm sementara-
Aku x tau la nak panggil nama kumpulan ni apa. haha anyway, bet dowh lepak ngan diorg. Macam2 jadi. sampai SPM pun boleh main2 lagi. Tapi ble nk berpisah tu sedih la gak. Walaupun macam2 ''bau'' diorg sumbang kat dorm, tp tu la kenangan nye. haha. Abaikan la posisi diorg dlm gmbr tu, ni je gmbr aku ada haha.

-Skuad Martinet-
Rindu gle kot diorg, walaupun banyak gmbr ktorg ambk waktu raya hrtu tp gmbr ni paling aku suka sbb semua ada :D . Sayang gak aku kat diorg kan.. Biasala , ego tinggi sangat nak tunjukkan. Walaupun macam-macam masalah ada tp aku bangga jadi Ketua Skuad korang. Kembang hidung aku. haha. Bile lagi nk buat round table? haha. Love u guys. <3


-Budak2 Bukit Cerakah-
Ni pulak budak2 cycling yg slalunya cycle kat bukit ceramah, tp tu dulu la. haha. nak buat lagi. Best dowh walaupun penat and menyeramkan. Seronok turun bukit sampai nak brek pun tayar berasap and brek putus. haha .Turun bukit jek trus kering peluhku haha.Harap boleh buat lagi;a, klau boleh , stay semalaman kat sana. haha :P


Wish you all would just come back :(

No comments:

Post a Comment