Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.-Confucius

Wednesday, February 23, 2011

Menunaikan Janji pada Nooramalina Shahrom

Aleen! aku x ingat actually tajuk yg kita bincangkan haritu haha. Harap2 btulla apa aku jawab ni.

Ciri-ciri Salah seorang ahli skuad M yang tersayang :

1. Pentingkan agama. (semestinya. Alhamdulillah)

2. Hati yang sangat kuat. Dah macam- macam kau lalui, tapi ko masih boleh tersenyum, kagum aku, kadang2 iri hati sbb ko mampu buat mcm tu.

3. Murah ngan senyuman- Stiap kali aku jmp kau, msti ade je masa nak bergurau. Kecuali waktu Round table la. haha

4. Nostalgic - Selalu rindu round table, nak balik kul 1 or 2 pagi haha

5. Kuat bagi nasihat yang berkaitan dengan agama Islam.

6. Menitik beratkan persahabatan - ni aku masih xreti nak jelaskan. haha

7. Sangatla banyak lagi yang aku nak cakap, but words cant express it but sape dapat member macam kau amatlah bertuah. And i'm one of them . :)

No comments:

Post a Comment