Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.-Confucius

Saturday, April 16, 2011

Penggunaan lagu :)

Assalamualaikum , kali ni post aku hanya utk ckp pasal lagu jek haha. xde keje -.-

Ok2. Ble difikirkan balik, dr dulu lagi aku tgk, klau orang tu sdih die dgr lagu emo. Kalau die marah ,dgr lagu hard rock . Kalau die bercinta, dia dgr lagu jiwang karat tahap giban ar. Klau Happy plak, lagu yg mcm biasa2 jek kecuali lagu Rebecca Black - Friday tula. Bertambah tension aku dgr -.-

TAPI, bagi org yg rasa mcm xde harapan nk hidup, putus asa, putus cinta, putus kawan, putus saudara, putus apa2 lagi la kan. JANGANLA KORANG DOK DENGAR LAGU SEDIH JEK! Pada mulanya bolehla dgr lagu sedih sekadar nak lpaskan apa yang dipendam. Tapi jgnla melebih. Cuba dgr lagu yang boleh naikkan semangat. Banyak je lagu yang boleh bagi korg semangat balik. Sebagai contohla, Rascal flatts- i'm moving on , In team - segenggam tabah , All american Reject - move along . Banyak lagila.

Bagi yang tgh happy tu, janganla pulak korg g balun lgu emo plak. Sekadar nk mendengar tu x pela, jgn smpai terkenang kisah lamala, kisah percintaan dulu la. Ngarut jek . Elok2 tgh happy ngan member, tbe2 emo . Tampo kang baru tau . -__-

Okla from the beginning aku rasa post ni ngarut tp apa salahnya aku habiskan :) k la ni hanya pendapat aku semata-mata . Lain orang lain cara, klau org tu x mau jgn paksa. Assalamualaikum. :D

No comments:

Post a Comment