Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.-Confucius

Saturday, August 20, 2011

Im back! ...from matriks. -.-

Assalamualaikum. haha. (asal aku tibe2 gelak ...lantakla) okaaaay . dah lama gila x update blog . maklumlah, masuk matrik -.- . pnatnya thap haaaaaa. tp seronok sbb ramai org yg plik2, seronok2 , menyakitkan hati belaka. Tapi part yg menyakitkan hati tu, i'll leave it out . x mau menyumpah kat sini . :)


Okay first , ada diorg ni

I know, mcam orang x btulkan. haha. tapi diorg ni ...well, mmng x brapa nk btul haha


Seterusnyaaaaaaa,
taddaaaaaa! Budak laki praktikum aku . haha. ambik kesempatan ambik gambar guna projector kat kuliah .tapi bukan diorg jek laki kat prktikum aku . 

 Ini dia Ariff. Abang JPP Rohani Kms.

dan tokoh dikir barat kami. Ridhuan  :) (abang hot ) haha


Dekat matrik, aku x leh nk duk diam sangat , so bnyk gakla benda aku masuk . tapi just for fun jela...


 Bukit Jugra.

 Khatam Al-Quran

Berbuka dengan praktikum.

Nasyid :)

Akhir sekali ,
SM2K2P1

No comments:

Post a Comment